Skvallerbloggar.....

Min åsikt runt skvallerbloggar lyder såhär: Lite skvaller då & då kan väl vara intressant, men när det går över gränsen, mår jag nästan dåligt över det. Så länge man inte hänger ut någon, skriver skit om någons ridstil, kropp, personlighet eller häst, så är det okej. Men att hänga ut nån, usch! Jag skulle skämmas över mig själv om jag hängde ut någon på denna blogg. Dessutom har vissa skvallerbloggar en anonym bloggare & det gör det hela ännu värre. Jag fattar bokstavligen inte hur man kan sitta med bilder & göra dom till nakenbilder & sedan vara stolt över det! Det är obegripligt. Man begöver inte påpeka saker om andra personers ridstil, för nästan ingen rider helt korrekt. Jag tycker man ska sätta sig på hästen/ponnyn själv & försöka rida den i korrekt form, tempo & hoppa alla hinder perfekt & man själv ska ha korrekt sits, hand, blick, skänkelläge & använda mjuka hjälper extakt hela tiden. Det bli ju nästan tråkigt! Hästar ska INTE behöva gå perfekt hela tiden, med nacken böjd, galoppera i samma tempo, hoppa hinderna med samma korrekta språng & gå så varje ridpass. Hästar trivs kanske inte med detta. Vissa hästar kanske hellre går med huvudet högt & galoppera lite fortare, andra kanske trivs med att gå bakom hand & galoppera lite segare & behöver en ryttare som rider med lite mera ben. Bara för det behöver man inte sitta & leta upp alla fel i bilder på ekipaget!

Kommentarer
Postat av: Clara

Var gärna med & tävla på min blogg om en ny design ang. dina önskemål! :D

2012-01-04 @ 15:31:55
URL: http://topelite.blogg.se/
Postat av: Anna :D

vilken fin blogg du har!

checka min ? :)

2012-01-04 @ 15:56:26
URL: http://annasylves.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback