Åsikt...

Tänkte lägga till en liten grej om min åsikt om skvallerbloggar. De flesta är ju anonyma & ibland kan jag tänka tanken; Tycker personen/personerna bakom bloggen egentligen allt det här? T.ex Att den & dom rider kasst, hon har en blogg som suger, den hästen är sjukt felmusklad, han tar inte hand om sina hästar..... Om man inte tycker allt det här ska man defenitivt inte skriva det, för det finns vissa som gör det endast på grund av avundsjuka. Jag skulle må dåligt av att sitta & gömma mina egentliga åsikter bakom en datorskärm. Jag tror att många som driver en skvallerblogg nån gång känner; "Nej, jag klarar inte av detta längre" & då beslutar att avslöja sig. Det blir otroligt jobbigt om man hela tiden malt på med en massor av elaka ord & texter. Man riskerar att bli rejält kränkt av andra t.ex på FB, mail eller via kommentar. Många väljer därför att sluta blogga. Andra, väljer att fortsätta med sin skvallerblogg, skriva med lite mer omtanke. Då är man faktiskt modig. Man vet att folk kommer bli upprörda, man vet att folk kommer kontakta en & man vet att vissa kommer hata det, men fortsätter endå & fockusera på dom som faktiskt uppskattar bloggen!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback