R.I.P

...Anina..<3 Min familj åkte till Idre förra & förr förra året. Pappa & jag red westernhästar första året. Jag red en svart ponny vid namn Anina. Jag, pappa & han som hade stalletn red i vintersolen, djup snö & kyla. Det var helt underbart! Anina var helt perfekt för mig...<3 När vi kom dit ett år senare fanns inte Anina....:( Han som
Ägde stallet berättade att hon hade trasslat in sitt ena framben i grimskaftet i spiltan. Hon hade försökt lossa det med munnen.....& då hade hon fastnat med det också & brutit nacken. Fyfan....börjar nästan gråta. Den svarta drömponnyn var borta....saknar henne enormt. Red i alla fall hennes bror, som heter Balette. En fin häst..<3 Anina, kommer alldrig glömma dig gumman..<3


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback