Känslan....

Att ha alla man älskar nära......känna sig älskad.....är fantastisk. Dom du litar på..finns där....& dom kan du prata om nästan allt med. Att kunna gråta, skrika & skratta ihop med dina närmsta vänner är fantastisk. Att ha någon som litar på en är också fantastiskt. Att kunna ha en hand i sin....är underbart. Det är med ett leende på läpparna jag skriver det här.....det är med lycka jag skriver det här. Jag tänker på ALLA som står mig nära....alla som jag älskar......alla som ställt upp för mig....& alla jag ställt upp för. TACK...alla ni....som finns i mitt liv. Alla kommer ni ha en plats i mitt hjärta....<3

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback