I don't feeling so happy....

När nån bara skiter i ens känslor känns allt hopplöst. Hur man en försöker får man aldrig nåt tillbaka....man ska tänka sig ORDENTLIG för innan man trampar på nån annans hjärta. Jag är inte perfekt.....& det verkar ingen förstå:( Ingen kan styra mina tankar & känslor. Om en person skiter i mina åsikter & känslor blir jag j*vligt ledsen. Även om jag skrattar.....finns såret fortfarande kvar. Jag vet......det snackas skit bakom min rygg.....okej???? Jag försöker & strunta i det....men ibland känns det hopplöst......så hopplöst som det kan bli:(

Kommentarer
Postat av: TopTeamLM

du är bra som du är och ta ingen skit!<3

2011-10-19 @ 18:16:30
URL: http://topteamlm.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback