Åsikter....

Jag tillhör själv inte "storbloggarna". Jag är varken glad eller ledsen för det. Jag läser själv många bloggar & skvallerbloggar. För ett tag sedan fick jag reda på att Gangsterponnyn hade börjat blogga igen. Jag tänkte: Åhhh....en massa skitsnack & taskigt skvaller igen. Men....helt plötsligt kom ett ursäktsinlägg upp. Läste igenom det säkert 10 gånger. Gangsterponnyn skrev SNÄLLA saker om t.ex Nellie Berntsson. Det lät dock rätt "smörigt" enligt mig. Allt skit som har publicerats på av Gangsterponnyn togs helt plötsligt bort! Headern är helt klar överdriven. Hon försökte bara lyfta fram det sämre sakerna ur folks ridning. Skrev elaka kommetarer till bilderna hon la ut. Bloggen som kallades Skvallerblogg inhöll skitsnack! Detta är min åsikt till 100%. Kommentera gärna era åskiter!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback