Ny desing men ingen header:(

Har en ny desing men fattar inte hur man gör en header! Nån som kan hjälpa mig? På tisdag ska pappa o jag köpa adobe photoshop:) Men imorgon ska vi till furuvik eller Parken zoo typ:p Hann inte sitt vid datorn så mycket för att min brorsa o hans kompis skulle sitta där@@@ o dom tjatade o stod o kommentaerade allt man gjorde vi datorn tills man fick migrän så jag stängde in mig på rummet med iPaden istället;) Är förkyld:( Igår kom vi hem 22.00 typ o jag sommnade 23.30. Är såå trött asså! Men sov till kl.9.00! Nu ska jag kika lite på ponny SM! Snart börjar skolan, 5:an here I come liksom! Men...det ska bli liiiiiiiiite kul:) Vill fortsätta som jag gjort i 4:an. Då var omdömena väldigt bra! Men i 5:an vill jag hålla samma nivå. Ridningen då? Börjar som J2+ på höstterminen. Planerar bara att utvecklas o ha kul o kanske börja träna hoppning eller dressyr nån dag i veckan. Vet ej vilken dag träningarna hålls! Kanske ställa upp i nån klubbtävling. Men en sak skär i hjärtat: På ridskolans hemsida står det att man bara får rida Jackpot upp till J2- o jag ska ju börja i J2+!!!! Men jag är så kort så jag kaaaanske får rida honom ändå..... Men om inte..... Om inte Tack för många lärorika terminer med dig, du lärde mig galoppera o den galoppen som du har minns jag asså. Även om du är busig o envis värmer det att se en glimt tändas i dina ögon, som skymtar bakom din långa pannlugg. Allt vi har varit med om, uteritter, hopplektioner, dressyrlektioner..... Allt har varit fantasktisk. Även om du även har stått för dom 4 gånger jag har ramlat av älskar jag dig mest av allt på jorden. Du o jag har haft många kamper om vem som besämmer. Du har en sån stark vilja att man ofta får se dig stå o titta på, när man själv ligger i sågspånet. Du är så gullig när du står där o ser oskyldig ut! Många tycker att du är liten o skumpig, men om man sitter rätt i din trav, är den skönast på jorden. Om man rider barbacka är din rygg så varm o skön o värmer genom ridbyxorna. Jag har alldrig träffat en häst som är så hoppglad som du. När jag hoppade med dig första gången, ramlade jag visserligen av, för att du hade siktat in dig på det höga rättupsåendet, istället för det lilla krysset som vi skulle hoppa! I skogen siktar du in dig på gräset direkt så man får passa dig noga. Men att sitta på din rygg, känna din lukt o höra dig frusta då o då är det underbaraste som finns. Du är en helt äkta shettis med ett stort hjärta. Alldrig är du riktigt sur heller, bara envis. Du varken bits, sparkas eller går mot en med bakårstrukna öron. Dina små, lurviga öron är nästan alltid spetsade. Du är underbarast o det ska du veta<3 Detta blev ett långt inlägg det! Hoppas det uppskattas!Jackpot, eller mitt liv<3

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback