Miss u...

Nora<3 Du var bäst o är det fortfarnde<3 Vi är lika hästtokiga båda två! Du rider sjukt bra o är så duktig! Du ställer alltid upp för mig! När du är med i stallet peppar du mig alltid<3 Nu bor du i Vallentuna men snart MÅSTE vi ses<3 Hoppas du har det bra o att ni har det fint i det nya huset! Minns när du gick i min klass.....saknar det. På rasterna hade vi kul<3 Du fick mig att våga mer<3 Jag minns när JAG (klantigast i världen) tappde din mobil på marken så den fick en spricka i skärmen...FÖRLÅT.....skäms fortfarande<3 Nora....du är snäll, omtäksam, ärlig, lyssnar bra o en fantasktisk kompis<3 Jag glömmer dig ALDRIG!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback