Horzeemma....okej....

Horzeemma är mitt bloggnamn. Hoppas att ni inte tror att mitt liv BARA handlar om hästar för då har ni fel, fel och återigen fel! Jag går inte omkring o tänker på hästar alltid! Jag tänket igenom andra grejer! Ibland privata ibland mindre privata! Som bloggare får man ofta en uppfattning o det vill man bara ändra på! Alla vill inte ha en bloggträff så att alla läsare ska få träffa en! Så är det bara! Ja, jag vet att min blogg inte är säksilt stor men även "Små bloggare" som vi kallas måste också ha rätt att tycka till! Jag är så mycket mer utanför bloggen som ni aldrig får en skymt av! Jag är ärlig nu....bloggen är inte det viktigaste i mitt liv....det finns mycket som går före! /Emma

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback