Hmmmm.....en rubrik.....@@@@@@....kommer inte på nån!

Hehe...min rubrik visar vad jag känner för att komma på rubriker! Åt nyss good lax med potatis. Snart ska vi på pappas 18-åriga kusins mammas 50-års fest. Sist jag träffade Emelie (pappas kusin) var på hennes konfermation. Efter hoppade jag typ studsmatta med Emelie o hennes kompis i deras trädgård typ! Ska bli kul o träffa henne igen:p Just det! Ridskolan (Väsby RK) har köpt en storhäst som heter Pirellie K som har tävlat LB o LA i dressyr o tävlat 1.10 i hoppning o är 8 år. Sen har dom Stardust, en 8-årig haflinger valack o en stor D-ponny som dessutom är helt renrasig på prov. Nu ska jag fixa lite med sminket!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback