Hade fel...

..vi åker om en timmen! Spelar Angry Birds season som kostar 7 kr, eller det finns ett gratis också men det har typ mindre "banor" o det för 7 kr har typ jättemånga:p Kan tyvärr inte lägga upp en dagens oufit bild för datorn håller min syrra på med o det funkar ju inte o ladda upp bilder från iPaden:( Men dagens outfit är: Vit, tajt, kortärmad blos men knäppning fram o marina jeans. Dagens smink: Mascara o snart ska jag borsta på puder o ögonskugga också:p Håret är nytvättat o utsläppt! Är trött, fast jag vaknade 09.18 idag. Nu ska jag bara ligga o softa! Vad gör ni idag?

Kommentarer
Postat av: Michelle

Riktigt söt blogg har du:D



KRAM på dig<3

2011-08-13 @ 17:23:28
URL: http://ponnybrudarnaa.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback