Gääääsp.....

Tänkte berätta lite om när vi tältade.... Vi åkte till Runsa kl.20.00. Vi fick gå en bra bit in i skogen. Sen såg vi en skylt där det stod att man inte fick tälta inom ett visst område! Jag, min brorsa o min lillasyrra satte oss o väntade medans pappa letade upp en tältplats. När han kom tlllbaka sa han att vi nästan skulle gå tillbaka hela vägen igen *suck*.... Vi gick hela vägen tillbaka o kom fram till en äng där man fick tälta.... Klockan var kanske 22.00. Vi slog upp tältet o fixade med sovsäckar o liggunderlag.... Sen var det bara att krypa till kojs...TRODDE JAG! För hur lätt är det att sommna i ett kokhett tält mitt i naturen....? Haha inbillade mig även att det höders masss konstiga "ljud"....:D Sommnade kanske klockan 5 på morgonen o vaknade 7.30.... Sen åt vi frukost o sen kom mamma o hämtade oss:p Nu har ni hört mitt lilla "äventyr".......

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback