Frukost nyss.....

Åt frukost nyss. Jag åt en macka o special K fullkorn med mjölk o drack te med honung i! Har ont i halsen nu också! Pappa köpte adobe phtoshop igår!!! Love u pappa<3 Ska läsa igenom ALLA guider om hur man gör en header i photoshop idag! Men ni kommer såklart att få lite redigrade bilder:) Imorgon åker vi till Parken Zoo i Eskilstuna! Hoppas det finns hästar där..... Men det ska bli nice! Snart får ni en bild på min nya väska, när jag matat min kaniner! Måste bara få tycka till om en sak= SKVALLERBLOGGAR! Skvalleblogga som ponnysannig gillar jag! Så hiss till sånna skvallerbloggar! Men gangsterponnyn, usch! Seriöst, hänga ut folk o BARA skriva negativt om alla.....frutandsvärt! Älskar att Nellie anmälde gangsterponnyn! Ridsportssanning är väl ganska bra, men ibland skriver dom lite taskiga saker. Förut frågade dom alla läsare om dom skulle avslöja ponnysanning! Om dom hade gjort det skulle dom vara riktigt omogna! Vi övergår till gangsterponnyns header= Helt kalrt omoget gjort av henne! Guuuud.....vad är syftet? Lägg ut en massor bilder....bara för att såra folk! I ett inlägg hade hon redigerat en bild på Nellie där hon i verkligheten höll i en burk Fanta, men gangsterponnyn redigerade Fantaburken till en ölburk o skrev: "Lite tidigt att börja dircka kanske"......man såg att burken var redigrad o gangsterponnyn fick många kommentarer om det! Detta är vad JAG tycker! Kommentera gärna DIN åsikt! Love u bloggen<3

Kommentarer
Postat av: linnon å tumba:)

håller me till tusen! De är en stor skillnad mellan svaller å snacka skit! fin blogg btw!:)

2011-08-16 @ 11:36:01
URL: http://hovkrats.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback