Ett beslut som endast JAG tagit....

....Att skapa just DENNA blogg! Om jag inte velat skulle horzeemma.blogg.se inte funnits vid det här laget. Inga av era kommentarer skulle godkänts på MIN blogg! Tanken är rätt häftig! Era kommentarer är bäst! NI är bäst! Det måste ni förstå! Ni=BÄST....lätt asså! Min uppdatering kanske inte är den bästa men ni kommenterar ändå! DET kallar jag schyst asså! Ni är så goa asså! Ta in allt beröm o behåll det inom er! Att få kommentarer betyder så mycket! NI påverkar mig o min blogg med era kommentarer! Att kommentera anonymt är absolut INTE förbjudet! Men var inte rädda för att skriva ert namn eller er bloggadress! Jag försöker gå in på era bloggar! Ni har bäst bloggar asså! Förresten, det var nån som undrade om Jackie (Jackpot) var min egna häst! Det är han inte, utan ägs av Väsby RK! Men jag VILL såklart köpa honom....men han är inte till salu o mamma o pappa skulle säga NEJ!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback